יכולות להיות הרבה סיבות מגוונת לכך שעסקים ירצו להתקין קירות וידאו שעשויים ממסכי לד. למשל עסקים כמו קניונים, מרכולים או חנויות גדולות יכולים להשתמש במערך מסכי לד להצגת פרסומות ענק בולטות על גבי הופעות באיצטדיונים, משחקי ספורט, שלטים ענקיים ועוד אירועים רבים נוספים שכוללים הרבה משתתפים. ניתן להשתמש בקיר וידאו ממסכי לד אפילו בענף האבטחה להקפת אזור גדול שמחובר למצלמות. אפילו בשדה קרב יש שימוש בקירות וידאו כדי לפקח ולנהל את המתרחש בכמה חזיתות.
מה צריך וחשוב לזכור ברכישת מסכי הלב שמרכיבים את הקיר וידאו?
בראש ובראשונה יש לקחת בחשבון את הניסיון והאמינות. מדובר בהוצאה כלכלית גבוהה מאוד ולכן חשוב וצריך להקפיד שהחברה יודעת בדיוק מה היא מוכרת ואיך מרכיבים את המוצר. חשוב לבקש דוגמאות של קירות וידאו שהתקינה החברה בעבר. בנוסף, כמו בכל עסקה, כדאי לקחת כמה הצעות מחיר ולהשוות בין מספר חברות.
המודולריות והגמישות גם היא חשובה- חשוב להקפיד שמערכת של קירות וידאו תהיה בנויה כך שתאפשר לשנות את המערך וכמות המסכים בהתאם לצרכי העסק.
איכות התמונה של מסכי הלד בקירות הוידאו - חשוב מאוד לבדוק שהתמונה חדה במסכי הלד ושצבעי התמונה חיים ותואמים למציאות. בענף האבטחה, נושא חדות התמונה בקיר הוידאו בעלת חשיבות עליונה. בענף הפרסום נושא הניראות והרזולוציה חשוב מאוד- ככל שהרזולוציה של התמונה גבוהה יותר, כך החדות עולה.
עדכון מהיר וזול של המערכת המודולרית- עדכון המערכת והתכנים צריכה להיות כזו שלא תצריך החלפה של המסכים, אלא החלפת רכיבים מסוימים. בעולם מסכי הלד והקירות וידאו מתרחשים כל הזמן שינויים טכנולוגיים ולכן צריכות להיות אפשרויות לשדרוג מתמשך של המערכות שלא יפריעו לפעילות הרציפה של העסק. לכן, מומלץ לבחור במערכות שאפשר להחליף בהן רכיבים מסוימים ושלא תצריך את החלפת כל המסכים והמסגרות שהן הרבה יותר יקרות.
ניהול פשוט של המערכת- מערכת קירות וידאו טובה ואיכותית צריכה להיות כזו שקלה לתפעול. למרות שמרכיבים את המערכת אנשי מקצוע, ההפעלה היומיומית נשארת באחריות אדם שאינו איש מקצוע טכני ולכן חשוב מאוד שהתפעול השוטף של המערכת יהיה ברור וקל.